//
کدخبر: ۳۷۹۳۶۷ //

صندوق وام خانگی اعضای یک خانواده را بیچاره کرد / صاحب صندوق میلیاردی به جیب زد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، فردی که با تشکیل صندوق وام خانگی در اراک مبلغ ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

صندوق وام خانگی اعضای یک خانواده را بیچاره کرد / صاحب صندوق میلیاردی به جیب زد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، یک کلاهبردار حرفه‌ای که با تشکیل صندوق  وام خانگی  در شهرستان اراک، از ۴۶ نفر از اعضای این صندوق، مبلغ ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری"افزود: در پی دریافت چند فقره شکوائیه مبنی بر کلاهبرداری از سوی یک زن در قالب راه اندازی صندوق خانگی در شهرستان اراک، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مرکزی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در ادامه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، سرانجام متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش  دستگیر  شد.

سرهنگ چهری افزود: این کلاهبردار از مدت‌ها پیش اقدام به راه اندازی صندوقی در شهر اراک در قالب اعطای وام خانگی کرده و متقاضیان با عضویت در این صندوق علاوه بر واریز مبالغی به حساب وی، مقادیری طلا و مسکوکات را نیز به عنوان ضمانت پرداخت بهنگام وام، در اختیار او قرار داده بودند.

او ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، مشخص شد که این زن کلاهبردار با به کارگیری شگرد‌های متقلبانه، در ابتدای راه اندازی این صندوق اعطای وام، برای جلب اعتماد افراد، به چند نفر وام داده و به تدریج مبالغ جمع آوری شده را در محل دیگری سرمایه گذاری کرده و پس از آن دیگر پاسخگوی اعضای صندوق نبوده است.

سرهنگ چهری در پایان با اشاره به اعتراف متهم به ۴۶ فقره کلاهبردای از شهروندان به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان