//
کدخبر: ۳۷۸۷۷۱ //

ماجرای جنایت مسلحانه زوج جوان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش در یکی از روستاهای بخش بیلوار، با شلیک گلوله اقدام به قتل زن برادر خود کرده بود.


ماجرای جنایت مسلحانه زوج جوان در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش بیلوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند مقتول زنی ۴۸ ساله بوده که به وسیله سلاح شکاری توسط برادر همسر و جاری خود از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

دلیری با اشاره به متواری شدن متهمان به قتل، خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق شدند ساعاتی بعد از وقوع حادثه، ابتدا مخفیگاه جاری فرد مقتول که زنی ۳۲ ساله بود و سپس برادر همسر ۴۳ ساله وی را شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده، مرد ۴۳ ساله به قتل زن برادر خود با شلیک گلوله سلاح شکاری اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی با مقتول بیان کرد.

وی از معرفی قاتل دستگیر شده و همسر او به دلیل همراهی در ارتکاب قتل به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: تلاش برای کشف سلاح شکاری استفاده شده در این حادثه ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان