//
کدخبر: ۳۷۸۴۷۲ //

انتقام گیری کثیف از دختر جوان در خوزستان / عکس ها خصوصی اش را همه دیدند

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر یکی از شهروندان در شبکه اجتماعی ‌اینستاگرام، خبر داد‎.

انتقام گیری کثیف از دختر جوان در خوزستان / عکس ها خصوصی اش را همه دیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارگاه علی حسینی در رابطه با این ‌خبر بیان کرد: شاکیه با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و گفت شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی  اینستاگرام ا  قدام به ایجاد  پیج‌های جعلی کرده  و با ارسال عکس‌های من برای فالور‌های صفحه اینستاگرامیم باعث  هتک حیثیت  و آبروی اینجانبه شده است، لذا موضوع بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات و تشکیل پرونده اولیه و با انجام اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا متهمه مورد شناسایی قرار گرفت و با ‌هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام مسئول ادامه داد: متهمه که از دوستان قدیمی شاکیه می‌باشد در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده ‌توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و هدف از انتشار تصاویر شاکی را خصومت شخصی بیان کرد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و بخصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و ‌فیلم‌های خصوصی خود دقت بیشتری داشته باشند، نگذارند تصاویر خصوصی آن‌ها در اختیار دیگران باشد و به هیچ عنوان آن‌ها را در فضای مجازی برای ‌دیگران، حتی نزدیکان و بستگان خود ارسال نکنند، زیرا ممکن است در آینده مورد سوءاستفاده واقع شود.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در صورت مشاهده مصادیق جرائم ‌سایبری مراتب را به پلیس فتا محل سکونت خود اطلاع داده و یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس ‌www.cyberpolice.ir ‎‌ بخش ‌فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند‎. ‎

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۴۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان