//
کدخبر: ۳۷۷۹۹۲ //

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق مغازه با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان بجنورد خبر داد.


دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت مغازه در سطح شهر بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار اداره مبارزه با سرقت اماکن پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی صحنه های وقوع سرقت، موفق شدند یک نفر سارق را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه در بجنورد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد، یادآور شد: در روند رسیدگی به این پرونده ۶ نفر مالخر نیز مورد شناسایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش در جامعه خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق متواری به دادسرا معرفی شد

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ در سطح شهرستان مانه و سملقان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: این فرد در بازجویی های انجام شده به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ در سطح شهرستان مانه و سملقان اعتراف کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان