//
کدخبر: ۳۷۷۱۴۵ //

۲ مرد خبیث برق شاهین شهر را قطع کردند ! / آنها خسارت زیادی زدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 سارق سیم و کابل شبکه انتقال برق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

2 مرد خبیث برق شاهین شهر را قطع کردند ! / آنها خسارت زیادی زدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی صادقی بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت، مأموران گشت انتظامی بخش میمه شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، متوجه حضور مشکوک خودرویی سواری کنار یک تیر برق شدند.​

وی افزود: مأموران پس از بررسی مشاهده کردند 2 جوان بالای تیر برق در حال بریدن و سرقت سیم های برق شبکه انتقال نیرو هستند که در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری آن ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به کشف بیش از 70 متر سیم و کابل برق هوایی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت علاوه بر بزه ارتکابی به 4 فقره سرقت سیم و کابل های شبکه انتقال برق در این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده افراد مشکوک کنار ترانس ها و ستون های انتقال نیرو ، سریعاً با شماره 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان