//
کدخبر: ۳۷۶۵۳۰ //

باند ۳ نفره کلاهبرداران سایت دیوار در ری به آخر خط رسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از اعضای باند ۳ نفره کلاهبرداران سایت دیوار خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

باند ۳ نفره کلاهبرداران سایت دیوار در ری به آخر خط رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دستگیری کلاهبرداران سایت دیوار اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به کلانتری 173 امین آباد مبنی بر اینکه برای فروش یک دستگاه تلفن همراه در سایت دیوار آگهی فروش ثبت کرده است و پس از توافق با خریدار شماره کارت خود را اعلام کرده است. ولی خریدار تلفن همراه با دریافت کالا، مدعی است که ثمن مورد معامله را به حسابم واریز کرده است ولی مبلغی به حساب من واریز نشده است و شماره کارت متعلق به من نیست.

وی به احضار خریدار تلفن همراه توسط مأموران کلانتری اشاره کرد و افزود: این فرد اظهار داشت که وی قصد خرید تلفن همراه را داشته که پس از انجام معامله ثمن مورد معامله را به حساب فروشنده واریز کرده است ولی فروشنده از تحویل تلفن همراه امتناع ورزیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: بررسی مأموران کلانتری نشان از این داشت که شخصی که مدعی خرید تلفن همراه از مال باخته اول است شماره تلفن خود را به فروشنده اعلام نکرده است بلکه این فرد شماره تلفن شخصی دیگری که قصد خرید تلفن همراه از سایت دیوار را داشته است و اکنون مال باخته دوم است به این فرد معرفی کرده است و با دریافت تلفن همراه از فروشنده و دریافت ثمن از خریدار سایت دیوار، تلفن همراه خود را از دسترس هر 2 مال باخته خارج کرده است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان