//
کدخبر: ۳۷۵۵۹۵ //

بازداشت ۲ مرد که در تفرش به دنبال گنج بودند

فرمانده انتظامی تفرش از دستگیری ۲ حفار غیرمجاز در بیابان‌های اطراف این شهرستان و کشف تعدادی از وسایل حفاری از آن‌ها خبر داد.

بازداشت 2 مرد که در تفرش به دنبال گنج بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سعید فراهانی از  دستگیری ۲ حفار غیرمجاز  در بیابان‌های اطراف این شهرستان و کشف تعدادی از وسایل حفاری از آن‌ها خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور افرادی در بیابان‌های اطراف شهرستان تفرش به منظور حفاری و کشف  اشیا عتیقه  ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ فراهانی افزود: پس کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی، مأموران قبل از اینکه حفاران فرصت فرار داشته باشند، در عملیاتی خودروی حفاران را توقیف و آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف تعدادی از وسایل حفاری از قبیل یک دستگاه چکش برقی، متر الکترونیک و فن برقی در بازرسی از خودروی حفاران اضافه کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی مأموران بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاگران قیمت باستانی و  عتیقه  در این محل را داشته‌اند.

فرمانده انتظامی تفرش با تاکید بر این مهم که پلیس اجازه سو استفاده افراد سودجو و قانون گریز که مبادرت به سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشورمان می‌کنند را نخواهد داد، افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان