//
کدخبر: ۳۷۵۱۰۹ //

اعترافات همراه با گریه یکی از اغتشاشگران دستگیر شده+جزئیات

اغتشاشگر مرتبط با سرویس‌های جاسوسی در استان کرمان توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد.

اعترافات همراه با گریه یکی از اغتشاشگران دستگیر شده+جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

این اغتشاشگر در اعترافات خود در ارتباط با چگونگی ارتباط گیری با سرویس‌های جاسوسی، می گوید: از طرف عمو حسین در فرانسه مطلبی در خصوص ضرورت اغتشاشات در ایران دریافت کردم.

او می افزود: به عمو حسین گفتم که کرمان هم شلوغ شده و من هم در اغتشاشات لیدری می‌کنم، او هم یکسری نکات مهم را به من آموزش داد و من هم با نکاتی که یاد گرفته بودم و شروع به ساخت کوکتل مونوتوف کردم.

این اغتشاشگر از نحوه کار خود در اعتراضات سخن به میان آورد و اظهار کرد: شب‌ سه نفری به سطح شهر رفتیم و شروع به آتش زدن بنرهای دارالقرآن و بنرهای تصاویر حاج قاسم کردیم و بعد از انجام هر عملیات هم از اقدامات انجام شده مستندسازی می‌ کردیم.

او ادامه می دهد: خانمم فیلم می‌ گرفت و من و یک نفر دیگر عملیات را انجام می‌دادیم، فیلم‌ هایی را هم که گرفته بودیم از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و اینستاگرام برای شبکه «ایران اینترنشنال» و «من و تو» ارسال می‌ کردیم.

این اغتشاشگر با بغض و گریه می گوید: با چیزهایی که داخل شبکه‌ های اجتماعی می ‌دیدم، کاملا فریب خوردم و تصور می ‌کردم که گیر نمی‌ افتم، اما اکنون مطمئن شدم که در این کشور پلیس، مامور و عدالت وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان