//
کدخبر: ۳۷۴۸۰۶ //

دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان مسلح در مرکز استان خبر داد و گفت: اعضای یک باند ۳ نفره که قصد سرقت از یک دستگاه خودرو پراید را داشتند با حضور به موقع پلیس زمینگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: ماموران سرکلانتری شمال کرمانشاه حین گشت‌زنی در خیابان دوم حکمت، به یک دستگاه خودرو برلیانس برخورد می کنند که قصد سرقت از یک دستگاه خودرو پراید را داشتند.

وی افزود: ماموران با دیدن این صحنه وارد عمل شده اما سرنشینان خودرو برلیانس اقدام به تیراندازی علیه پلیس کرده و متواری می

شوند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران پلیس نیز ضمن تعقیب خودرو متواری پس از بی‌توجهی راننده برلیانس به اخطارهای ایست با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی به سمت لاستیک خودرو تیراندازی کردند.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: به دنبال تیراندازی‌های انجام شده ۲ سرنشین خودرو فراری زخمی و ماموران توانستند آن ها را دستگیر و در عین حال به سرعت به مراکز درمانی منتقل کنند.

وی با اشاره به فرار دیگر همدست سارقان مسلح، خاطر نشان کرد: یکی از سارقانی که در جریان تیراندازی‌ زخمی شده بود علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه اعضای این باند از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بودند و تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده آن ها ادامه دارد، گفت: با شناسایی سارق متواری، تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان