//
کدخبر: ۳۷۳۹۸۵ //

انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق با بیش از ۲ تن مواد افیونی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 3 باند قاچاق عمده مواد مخدر حین ورود به محورهای مواصلاتی استان و کشف 2 تُن و 100 کیلو انواع مواد افیونی با هوشیاری و اشرافیت ماموران این فرماندهی خبر داد.

انهدام 3 باند بزرگ قاچاق با بیش از 2 تن مواد افیونی در اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با هوشیاری و اشرافیت بالای خود و همچنین استفاده از ابزارهای تخصصی و پلیسی خود از انتقال محموله سنگین مواد مخدر به استان اصفهان توسط 3 باند قاچاق مواد افیونی مطلع و  بلافاصله اقدامات لازم در راستای شناسایی آنها را انجام دادند.

وی افزود: در این راستا 3 باند قاچاق عمده مواد مخدر که از استان های جنوبی به سمت اصفهان آمده بودند توسط ماموران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان شناسایی و در عملیات های جداگانه نسبت به انهدام این باندها و دستگیری اعضای آنها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعضای باندهای مذکور را 23 نفر اعلام کرد و گفت: از این افراد 3 قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ های مربوطه و 6 دستگاه خودروی سبک و سنگین کشف شد.

انهدام 3باندقاچاق مواد

سردار میرحیدری گفت: در مجموع طرح های انجام شده 2 تُن و 100 کیلو انواع مواد مخدر شامل یک تُن و 521 کیلو تریاک، 571 کیلو حشیش، 5 کیلو هروئین و 3 کیلو شیشه کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: علاوه بر برخورد با باندها و شبکه های قاچاق مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان این مواد در درون محلات نیز با دقت و ظرافت خاصی دنبال می شود که در این خصوص از ابتدای آبان ماه سال جاری تا کنون 81 مرحله طرح در نقاط آلوده شهر اصفهان و دیگر شهرستان های استان اجرا شده که در این طرح ها 340 خرده فروش مواد افیونی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: همکاران من در مجموعه انتظامی استان اصفهان در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق و توزیع مواد مخدر اراده ای قوی دارند و مصمم هستند با کسانی که در این امر قدم برمی دارند و باعث آلوده کردن جوانان این مرز و بوم می شوند قاطعانه برخورد کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از آمادگی این فرماندهی برای درمان و بازپروری جوانانی که در دام اعتیاد گرفتار شدند خبر داد و گفت: از این افراد می خواهم که پیش از اینکه توسط ماموران دستگیر شوند خودشان را به پلیس مبارزه با مواد مخدر و همچنین تمامی مراکز پلیس درسطح استان معرفی کنند و ما هم با کمک دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی آنها را به کمپ های ترک اعتیاد تحویل می دهیم و تمام تلاش خود را در بحث درمان و بازپروری آنها انجام خواهیم داد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان