//
کدخبر: ۳۷۳۷۳۷ //

کشف ۱۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر و کشف 104 کیلوگرم حشیش و تریاک در محور بیستون - کرمانشاه خبر داد.

کشف 104 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پژوپارس که حامل مقدار قابل توجهی مواد است و در محورهای کرمانشاه در حال تردد است، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد خودرو قاچاقچیان در محور بیستون - کرمانشاه شده و پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت این خودرو را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودرو توقیفی 86 کیلوگرم حشیش و 18 کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر را از اولویت های اصلی کار پلیس برشمرد و گفت: کشفیات 7 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 5 درصد افزایش نشان می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان