//
کدخبر: ۳۷۳۵۷۴ //

عامل تیراندازی در مرغداری روستای "مله‌حسن" هرسین دستگیر شد

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری عامل تیراندازی در مرغداری روستای "مله حسن بقعه" این شهرستان که منجر به زخمی شدن 2 شهروند شده بود، خبر داد.

عامل تیراندازی در مرغداری روستای "مله‌حسن" هرسین دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی در روستای مله حسن بقعه که منجر به زخمی شدن 2 نفر از ناحیه سینه و همچنین بازو و پهلو راست شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه پریوه و امنیت عمومی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند فرد ضارب را در مرغداری روستای یاد شده شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزیان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری، انگیزه متهم را از تیراندازی اختلافات شخصی با افراد مضروب عنوان کرد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه بیش از 400 محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و  بالغ بر 8 ماه است که کلیه مرخصی‌های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان