//
کدخبر: ۳۷۳۲۱۳ //

ماجرای خودکشی دختر جوان چه بود؟/ اواز بالای یک ساختمان پنج طبقه خودش را پایین انداخت+جزییات

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان جزئیات حادثه گفت: شهروندان می‌توانند برای مطرح کردن مشکلات خود به مشاوران نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌ها مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

ماجرای خودکشی دختر جوان چه بود؟/ اواز بالای یک ساختمان پنج طبقه خودش را پایین انداخت+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت، جوانی که قصد خودکشی از بالای یک ساختمان پنج طبقه را داشت، از مرگ نجات دادند.

نجم‌الدین مرادی در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات این خبر خاطرنشان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی فردی در یکی از مناطق شهرستان، ماموران پلیس به موقع در محل حاضر شدند.

او تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران و با استفاده از تکنیک‌های اقناعی و روانشناختی توسط رئیس کلانتری ۱۳، صحبت‌های وی کار ساز شده و موجب جلوگیری از خودکشی فرد شد.

مرادی در ادامه علت و انگیزه این فرد در اقدام به خودکشی را مشکلات روحی و روانی اعلام کرد که جهت اقدامات درمانی به بیمارستان روانپزشکی منتقل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان سخنان خود گفت: شهروندان می‌توانند برای مطرح کردن مشکلات خود به مشاوران نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌ها مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان