//
کدخبر: ۳۷۳۲۰۷ //

قتل فجیع زن جوان مقابل چشمان دختر ۸ ساله‌اش/ رابطه نامشروع رنگ خون به خود گرفت!+جزییات

زن جوان جلوی چشمان دختر 8 ساله اش به طرز فجیعی کشته شد مرد جوان به قتل این زن در تهران اعتراف کرد.

قتل فجیع زن جوان مقابل چشمان دختر 8 ساله‌اش/ رابطه نامشروع رنگ خون به خود گرفت!+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

تحقیقات در پرونده مرد چوپان که متهم است زن تهرانی را مقابل چشمان دختر 8ساله اش به قتل رسانده، تکمیل و برای او کیفرخواست صادر شد.

31 اردیبهشت ماه امسال زنی جوان در آپارتمانی در شرق تهران به قتل رسید. به دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی پایتخت، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. بررسی ها حکایت از این داشت که زن جوان 2سال قبل به خاطر اختلافاتی که با همسر اولش داشته از او جدا شده بود.

او 5روز قبل از حادثه این آپارتمان را اجاره کرده بود و به گفته صاحبخانه، وی به همراه مردی جوان که مدعی بود همسرش است در آنجا ساکن شده بود.

درخواست قصاص برای چوپان قاتل

اما مرد جوان ناپدید شده و از او خبری نبود. از سوی دیگر معلوم شد که مقتول پس از جدایی از همسر اولش ازدواج نکرده بود و به نظر می رسید مردی که نقش شوهرش را بازی کرده، در این حادثه نقش دارد.

این مرد 24ساله که حمید نام دارد و اهل روستایی در یکی از استان‌های غربی کشور است اوایل تیرماه دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل زن تهرانی اقرار کرد.

وی که چوپان است در بازجویی ها گفت: حدود 3 ماه قبل در اینستاگرام با لیلا (مقتول) آشنا شدم. به صورت اتفاقی چشمم به پیج لیلا افتاد و عکس خودم را که استوری کرده بودم برایش فرستادم. لیلا عکسم را لایک و از آن تعریف کرد.

همین ماجرا آغاز آشنایی ما بود تا جایی که من برای دیدن لیلا از روستایمان به تهران آمدم. تصمیم داشتم با او ازدواج کنم اما دچار اختلاف شدیم. من عاشق لیلا بودم اما متوجه شدم که او علاقه ای به من ندارد.

به او سوء ظن داشتم و همین باعث شد تا روز حادثه با او درگیر شوم و مقابل چشمان دخترش، جانش را بگیرم. به همین دلیل خیلی پشیمانم و عذاب وجدان رهایم نمی کند.

پس از کشف راز جنایت، اولیای دم نیز در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و برای متهم درخواست قصاص کردند. متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

پس از تکمیل تحقیقات بازپرس جنایی کیفرخواست پرونده را صادر کرد. براساس کیفرخواست صادر شده، چوپان قاتل به زودی در دادگاه کیفری به اتهام قتل عمدی محاکمه خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۲۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان