//
کدخبر: ۳۷۳۰۳۳ //

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در بزرگراه امام علی(ع)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: یک خانم نیز دچار مصدومیت شده است.

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در بزرگراه امام علی(ع)
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار از فوت یک نفر در اثر تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته برخورد چند خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع)، رو به روی پارک آزادگان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف راهی محل حادثه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که هشت خودروی سواری و یک موتورسیکلت به‌صورت زنجیره‌ای به یک‌دیگر برخورده کرده‌اند و دو سه دستگاه از خودروها نیز به نیوجرسی‌ها برخورد کرده بودند و دچار خسارت شده بودند.

وی اظهار کرد: متأسفانه راکب موتورسیکلت به‌دلیل شدت جراحات وارده و به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داد و یک خانم نیز دچار مصدومیت شده بود.

ملکی در پایان تصریح کرد: خودروها به محل امنی منتقل شدند و محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات در ساعت ۲:۱۰ به پایان رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان