//
کدخبر: ۳۷۲۲۶۳ //

رهایی گروگان ۶۵ ساله در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عاملان آدم‌ربایی و رهایی گروگان ۶۵ ساله توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در تاریخ ۲۰ مهر ماه سال جاری در پی شکایت فردی مبنی بر فقدان پدر ۶۵ ساله‌اش، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، گمشده به قصد عزیمت برای امور کشاورزی از منزل خارج و دیگر به منزل برنگشته بود، لذا خانواده به منظور پیگیری به زمین کشاورزی مراجعه و خودروی وی را به‌صورت بلاصاحب در محل پیدا کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، تحقیقات برای یافتن گمشده آغاز و پس از انجام کلیه اقدامات مشخص شد فرد ناشناسی با او تماس تلفنی داشته که در این راستا فرد مظنون شناسایی و تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی به محل اختفای متهم اعزام و پس از تعقیب و مراقبت چندین ساعته وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات پلیسی اولیه منکر هرگونه ارتباط با فرد گمشده شده بود، خاطرنشان کرد: پس از بازجویی فنی و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی، متهم لب به اعتراف گشود و به آدم‌ربایی اقرار و بیان کرد که به درخواست یکی از دوستان خود و به منظور گرفتن امضا برای تصاحب زمین‌های کشاورزی فرد ربوده شده اقدام به آدم‌ربایی کرده که در ادامه فرد مذکور نیز شناسایی و دستگیر شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی عنوان کرد: در پی اقرار متهمین، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بلافاصله به محل نگهداری فرد ربوده شده اعزام و فرد گروگان را با دست و پاهای بسته شده در حمام مشاهده و به پلیس آگاهی شهرستان البرز منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تأکید کرد: پلیس همواره در خدمتگزاری به مردم آماده است و با قاطعیت، اشرافیت و تسلط با اینگونه اعمال مجرمانه به‌طور جدی و قاطعانه برخورد می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان