//
کدخبر: ۳۷۱۹۲۲ //

دستگیری سارق ۸ میلیارد ریالی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق هشت میلیارد ریال روغن زیتون از یک کارخانه در آرادان دستگیر شد، گفت: نگهبان کارخانه، سارق این اقلام از کارخانه بود.

دستگیری سارق ۸ میلیارد ریالی در سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری نگهبان کارخانه‌ای در آرادان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از کارخانه روغن‌کشی زیتون در شهرستان آرادان، پیگیری پرونده به‌صورت ویژه تا حصول نتیجه به مأموران کلانتری سپرده شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های تخصصی، مأموران به نگهبان کارخانه مظنون و با هماهنگی قضایی، متهم را دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند، افزود: نگهبان مجرد و سابقه‌دار کارخانه در تحقیقات اولیه منکر حقایق شد؛ اما در ادامه تحقیقات فنی با مشاهده دلایل و مدارک پلیس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این فرد سرقت‌ها را در زمان نبود شاکی در طول مدت دو سال انجام می‌داد و روغن‌ها را به‌صورت مقطعی با کمترین قیمت به فروش می‌رساند، تصریح کرد: متهم ۳۸ ساله پس از اعتراف به هشت میلیارد ریال سرقت برای ادامه رسیدگی به دادسرا و با قرار قاضی پرونده، راهی زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان