//
کدخبر: ۳۷۱۵۴۶ //
در فلوریدا رخ داد

مرگ دو دختر نوجوان در اثر تیراندازی پدرانشان/ درگیری ۲ پدر به قیمت جان دخترانشان تمام شد!+ عکس

مشاجره 2 راننده تبدیل به دعوایی تمام عیار شد و آنها که هر دو اسلحه داشتند شروع به تیراندازی به‌سوی هم کردند اما در جریان این تیراندازی‌ها 2دختر بی‌گناه هدف گلوله قرار گرفتند.

مرگ دو دختر نوجوان در اثر تیراندازی پدرانشان/ درگیری 2 پدر به قیمت جان دخترانشان تمام شد!+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سی‌بی‌اس، ویلیام هیل 35 ساله سوار بر خودروی دوج و فرانک آلیسون 45ساله سوار بر یک نیسان مورانو در یکی از جاده‌های فلوریدا در حال رانندگی بودند که یکی از آنها ناخواسته مقابل دیگری پیچید و همین باعث مشاجره میان هر دو راننده شد. آنها که اعضای خانواده‌شان نیز همراهشان بودند ابتدا با بوق زدن به هم اعتراض کردند و لحظاتی بعد وقتی خودروی ویلیام هیل به کنار نیسان مورانو رسید، وی شروع به فحاشی به راننده کرد. در این هنگام همسر راننده دوج که روی صندلی جلو نشسته بود حرکت زشتی نسبت به ویلیام هیل انجام داد و همسر هیل نیز در پاسخ یک بطری آب معدنی به سمت خودروی دوج پرتاب کرد.

این  باعث عصبانیت هر دو راننده شد و فرانک آلیسون سلاح نیمه‌خودکار خود را از داخل داشبورد بیرون کشید و پیش از اینکه خودروی دوج دورتر شود شروع به تیراندازی کرد.

دعوای+دو+راننده

گلوله از در عقب خودروی هیل عبور کرد و به پای دختر 5 ساله او اصابت کرد. هیل بعداً به پلیس گفت تا زمانی که صدای جیغ دخترش را از صندلی عقب نشنیده، متوجه شلیک گلوله به فرزندش نشده است.

به‌دنبال این حادثه ویلیام هیل برای انتقام‌جویی سلاح خود را برداشت و شروع به تیراندازی به سمت نیسان مورانو کرد. او 7یا 8 گلوله شلیک کرد که یکی از آنها از قسمت عقب نیسان عبور کرد و از پشت به دختر 14ساله فرانک آلیسون اصابت کرد.

تیراندازی میان این دو راننده باعث شد که سایر راننده‌ها که متوجه ماجرا شده بودند پلیس را خبر کنند. تعقیب و گریز دیوانه‌وار میان هر دو راننده ادامه داشت تا اینکه خودروی پلیس از راه رسید و از آنها خواست توقف کنند. هر دو راننده توقف کردند اما پس از پیاده شدن از ماشین به جان هم افتادند و زد و خورد میان آنها شروع شد. مأموران پلیس با تلاش زیاد موفق شدند هر دو راننده را از هم جدا و دستگیر کنند. مأموران پلیس سپس متوجه مجروح شدن دو دختر نوجوان در این حادثه شدند و با کمک اورژانس هر دوی آنها را به بیمارستان انتقال دادند. پلیس اعلام کرده که هر دو راننده پس از این حادثه بازداشت شدند و این در حالی است که رفتار دیوانه‌وار آنها می‌توانست به قیمت جان دخترانشان تمام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان