//
کدخبر: ۳۷۱۳۴۸ //

عربده‌کش جنوب تهران در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شروری که با عربده‌کشی و درگیری اقدام به قدرت‌نمایی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، خبر داد.


عربده‌کش جنوب تهران در دام پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری و عربده‌کشی از سوی یکی از اشرار سابقه‌دار در محدوده شهر ری و اعلام این موضوع به پلیس رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که اقدام این فرد شرور موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده است، گفت:‌در همین راستا شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار تیم عملیاتی پلیس اطلاعات شهرستان ری قرار گرفت و ماموران این پلیس با انجام رصدهای میدانی و استفاده از دانش و تجهیزات پلیسی محل اختفای این فرد را شناسایی کردند.

جلیلیان با بیان اینکه هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری این فرد انجام شد، گفت:‌ در همین راستا نیز ماموران پلیس اطلاعات با اجرای یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش در حالی که قصد درگیری با ماموران را داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:‌ متهم پس از پایان تحقیقات و تکمیل  پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان