//
کدخبر: ۳۶۹۰ //

خانواده های مفقودین حادثه پلاسکوبه پلیس آگاهی مراجعه کنند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به مراجعه تعدادی ازخانواده های مفقودین به این پلیس اشاره کرد وگفت: پس از اتمام عملیات آواربرداری، فراخوان عمومی برای عودت اموال مردم و کسبه ساختمان پلاسکو داده خواهدشد.

 خانواده های مفقودین حادثه پلاسکوبه پلیس آگاهی مراجعه کنند

 به گزارش فرتاک نیوز،از پایگاه خبری پلیس، سردار«عباسعلی محمدیان» با بیان اینکه بنا به نظرکارشناسان مربوطه، تاکنون50 درصد آواربرداری انجام شده است، افزود: با هماهنگی های انجام شده اموال کسبه حادثه پلاسکو به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده می شود.

وی افزود: بسیاری از اموال استخراج شده زیر آوارها، توسط نیروهای امدادگر به پلیس آگاهی تحویل داده شده است.

سردارمحمدیان تصریح کرد: تعدادی از خانواده های مفقودین به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در این باره پرونده تشکیل داده اند که به محض شناسایی عزیزان به خانواده های شان اطلاع داده می شود.

وی درباره امنیت محل حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: برای جلوگیری از سرقت و یا هر گونه دستبرد افراد مشکوک و مظنون به اموال و مدارک، اشیاء قیمتی و ...، تا پایان عملیان آوار برداری و مشخص شدن وضعیت این محل، ماموران انتظامی تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در محل مستقر و از آنها حفاظت می کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از اتمام عملیات آواربرداری، فراخوان عمومی جهت عودت اموال مردم و کسبه ساختمان پلاسکو داده خواهدشد.

وی افزود: مراجعه کنندگان ضمن مراجعه به پلیس آگاهی فرمهای مخصوص شناسایی اموال را تکمیل می کنند و نهایتا پلیس با بررسی دقیق و تطبیق، اموال آنهابه صاحبان اصلی بازگردانده خواهد شد.

سردارمحمدیان گفت: تلاش پلیس آگاهی برای دستیابی به سایرافراد احتمالی زیر آوار ساختمان پلاسکو ادامه دارد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان