//
کدخبر: ۳۶۷۹۵۱ //
در آمریکا اتفاق افتاد؛

برخورد دو هواپیما سبک حادثه آفرید!

منابع آمریکایی اعلام کردند که در برخورد دو هواپیمای سبک در ایالت کلرادو سه نفر جان خود را از دست دادند.

برخورد دو هواپیما سبک حادثه آفرید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسپوتنیک، سازمان امداد و نجات آتش نشانی آمریکا روز شنبه اعلام کرد در برخورد دو هواپیمای سبک در ایالت کلرادو سه نفر جان خود را از دست دادند.

این آژانس در توئیتر خود اعلام کرد: در ابتدای روز شنبه 2 هواپیما سقوط کرده و 3 کشته برجای گذاشته است. از مردم خواسته می‌شود از نزدیک شدن به منطقه محل حادثه پرهیز کنند.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل افزود که هواپیمای سقوط کرده سسنا 172 و سونکس زنوس بوده است.

ابعاد و دلایل وقوع این حادثه توسط پلیس محلی و خدمات هوانوردی فدرال در حال بررسی است و در گزارش‌های اولیه اشاره به چرایی وقوع برخورد دو هواپیما نشده است.

سقوط هواپیماهای سبک در آمریکا بیش از هرجای دیگری در دنیا به وقوع می‌پیوندد. کمتر از یک ماه پیش نیز در پی سقوط یک هواپیمای آب‌نشین(float plane) در آمریکا یک نفر کشته و 9 نفر دیگر نیز ناپدید شدند. گارد ساحلی منطقه شمال‌غربی اقیانوس آرام آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد یک هواپیمای آب‌نشین با 9 سرنشین بزرگ‌سال و یک کودک در خلیج « میوتینی » در ایالت واشنگتن سقوط کرده است.

بنا بر بیانیه گارد ساحلی آمریکا، این هواپیمای شخصی از شهر «فرایدی هاربر » به مقصد فرودگاه بین‌المللی تاکومای شهر «سیاتل» در حرکت بوده است. آن‌گونه که در این بیانیه آمده جسد یکی از سرنشین‌های این هواپیما در محل حادثه پیدا شده و عملیات جستجو برای پیداکردن 9 سرنشین دیگر همچنان ادامه دارد.

علت آن حادثه نیز مشخص نشد و منابع ایالتی و فدرال از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر دادند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان