//
کدخبر: ۳۶۵۶۷۸ //

جان باختن ۵ نفر در ۲ تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع 2 تصادف در 2 محور مواصلاتی شرقی و شمالی اصفهان که منجر به جان باختن 5 نفر شد را تشریح کرد.

جان باختن 5 نفر در 2 تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه شب گذشته مأموران پلیس راه نطنز در پی اعلام  مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک حادثه رانندگی در محور اصفهان_کاشان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس که در این مسیر در حال تردد بوده به طور ناگهانی با گاردریل کنار جاده برخورد و پس از آن بر اثر ضربه شدید وارده به وسط جاده برگشته و با یک دستگاه خودروی لکسوز تصادف می‌کند و به دلیل ریخته شدن بنزین از باک خودرو دچار آتش‌سوزی می‌شود.

 

زارع با بیان اینکه تا زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی خودروی مذکور کاملاً در آتش سوخته بود، گفت: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به نوع حادثه رخ داده هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده و کارشناسان در حال  بررسی آن هستند و متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حادثه دوم که ساعت ۷ صبح امروز در محور جندق _ دامغان رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از جاده منحرف و واژگون می‌شود که در این اتفاق هم ۳ نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و راننده خودروی که فردی ۴۱ ساله است مجروح می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت این حادثه نیز گفت: کارشناسان عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه را عامل وقوع این سانحه تشخیص دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان