//
کدخبر: ۳۶۴۷۷۹ //

محاکمه ۳ پسر به جرم آزار و اذیت جنسی دختری نوجوان/ ادعای پسران: تعرض نبود؛ دختر خودش رضایت داشت

سه پسر نوجوان که متهم هستند دختر نوجوانی را مورد آزار قرار داده‌اند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

محاکمه ۳ پسر به جرم آزار و اذیت جنسی دختری نوجوان/ ادعای پسران: تعرض نبود؛ دختر خودش رضایت داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 متهمان که از طریق اینستاگرام با دختر نوجوان آشنا شده بودند، متهم‌اند مقابل خانه او رفته و او را مورد آزار قرار داده‌اند.

یک سال قبل دختر نوجوانی به پلیس شکایت کرد و مدعی شد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. او گفت: سه پسر وارد خانه‌ام شدند و مرا مورد آزار قرار دادند و من برای نجات خودم مجبور شدم از پنجره به بیرون بپرم که دست و پایم زخمی شد.

دختر نوجوان بعد از طرح این شکایت به پزشکی قانونی معرفی و تحقیقات برای بازداشت متهمان آغاز شد.

پلیس چند روز بعد سه پسر متهم را شناسایی و بازداشت کرد. آنها که همگی زیر ۱۸ سال بودند مدعی شدند تعرضی صورت نگرفته و دختر دروغ می‌گوید. این در حالی بود که پزشکی قانونی آثاری از رابطه را روی بدن دختر کشف کرده بود.

با ارجاع پرونده به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران تحقیقات در این خصوص آغاز شد. سه پسر نوجوان با قرار بازداشت به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شدند؛ اما همچنان مدعی بودند جرمی مرتکب نشده‌اند.

یکی از این سه نفر که جثه بسیار کوچکی هم دارد گفت: من در اینستاگرام با این دختر آشنا شدم. وقتی با هم چت کردیم متوجه شدم در نزدیکی خانه ما زندگی می‌کند. او گفت می‌خواهد من را از نزدیک ببیند و خودش مرا به خانه‌شان دعوت کرد. من هم به همراه دوستانم به آنجا رفتم، البته نمی‌خواستیم وارد خانه شویم اما دختر اصرار کرد و گفت کسی در خانه نیست. ما هم وارد خانه شدیم اما او به دروغ می‌گوید به او تعرض کردیم. او با یکی از دوستانم به خواست خودش رابطه داشت.

این گفته‌ها هر چند از طرف دختر نوجوان رد شد اما دو متهم دیگر نیز مدعی شدند دختر خودش رضایت داشته و فقط یکی از آنها قبول کرد با دختر رابطه داشته است.

در پایان هیات قضات با اخذ آخرین دفاع از متهمان برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان