//
کدخبر: ۳۶۳۷۰۶ //

خفگی کودک دوساله شوشی در سطل آب

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: یک کودک در شهرستان شوش به علت واژگونی در سطل آب جان باخت.

خفگی کودک دوساله شوشی در سطل آب
به گزارش فرتاک نیوز،

فیض‌الله دیناروند رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته سه کودک در شهرستان شوش قربانی بی‌احتیاطی والدین شدند و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مراکز بهداشت هشدار به خانواده در راستای رعایت نکات ایمنی است، اضافه کرد: در سال گذشته یک کودک در این شهرستان در اثر مارگزیدگی و یک کودک دیگر به علت سقوط از پشت‌بام جان خود را از دست دادند.

 دیناروند همچنین با اشاره به خفگی کودک دوساله شوشی در سطل آب گفت: طی ماه‌های گذشته این کودک به قصد بازی یا از سر کنجکاوی به درون سطل آبی که برای جمع‌آوری آب کولرهای اسپیلت مورد استفاده قرار گرفته بود، خم شده و با سر وارد آن می‌شود.  

وی ادامه داد: نیمه‌تنه کودک وارد سطل آب می‌شود و این کودک دیگر نمی‌تواند از سطل خارج شود و بر اثر خفگی جان می‌سپارد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش با بیان اینکه علت این سه مرگ با حضور کارشناسان بهداشت در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی و علت‌یابی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات این کمیسیون‌ها آگاهی‌بخشی به شهرواندن در خصوص رعایت مسائل ایمنی در منازل بود.

وی با اظهار تاسف از درگذشت این کودکان اظهار امیدواری کرد که با اطلاع‌رسانی این موضوع مراقبت خانواده‌ها از فرزندان خود افزایش پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان