//
کدخبر: ۳۶۲۷۴۷ //

حماقت مربی باعث مرگ دختر جوان شد +جزییات

دختر 19 ساله ای که مجبور شده بود از بالکن طبقه دوم بپرد، این کار را انجام نداد تا اینکه مربی اش کار بسیار وحشتناکی انجام داد و باعث مرگ دختر هندی شد.

مرگ-دختر-هندی

به گزارش فرتاک نیوز؛ کشور هندوستان یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین کشورها می باشد که در پی آن دارای آداب و رسوم و سنت های بسیار زیادی می باشد. اما آداب و رسوم این کشور، جزء آداب و رسوم ساده و بی خطر محسوب نمی شوند و گاهی اوقات منجر به مرگ افراد می شوند.همچنین لازم بذکر است که تمام افراد باید آنها را انجام بدهند و در غیر اینصورت آنها را وادار و مجبور به انجام آن خواهند کرد.

یکی از سنت های وحشتناک و دردناک هندوستان،پرتاب نوجوانان از ارتفاع است که گاها بسیار حادثه ساز می شوند.جزئیات کامل این مطلب را از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

روز گذشته،در طی یکی از آداب و رسوم بسیار عجیب و غریب و در عین حال بسیار شوکه کننده ،دختری 19 ساله برای پرش از بالکن طبقه دوم مدرسه مجبور می شود.این دختر 19 سال به هیچ عنوان راضی به انجام این کار نمی شود و پس از مجبور کردن بیش از حد مربی به کنار بالکن می آید.اما مجددا دختر جوان به پریدن از این ارتفاع بی میلی نشان می دهد که مربی ورزش او بطور ناگهان دختر را بالکن طبقه دوم به سمت پایین هول می دهد که متاسفانه دختر جوان در می گذرد.

این اتفاق بسیار خطرناکی محسوب می شود و هم کلاسی های دختر جوان در حین پریدن وی از ارتفاع به او مشاهده می کردند که متاسفانه علت مرگ دختر هندی19 ساله،سر و ته بودنش در هنگام پرش بود که از ناحیه سر و گردن آسیب دید و جان باخت.

پلیس نیز در مورد این اتفاق دردناک این چنین گفت:"ما مربی را به علت مرگ دختر جوان دستگیر کرده ایم و اینک در حال تحقیق و بررسی هستیم تا بتوانیم اسناد و مدارک بیشتری در این زمینه بیابیم.همچنین نام و مشخصات این مربی فاش نشده است چرا که وی تمایلی به گفتگو بارسانه ها ندارد".

اینک مربی ورزش این دختر جوان 19 ساله ، به علت مسئول قتل وی در بازداشتگاه به سر می برد و کاربران صفحات مجازی نیز نهایت مجازات را برای وی از پلیس درخواست نموده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان