//
کدخبر: ۳۶۲۴۳۹ //

فوت ۴ کارگر در حوضچه فاضلاب ضایعات پلاستیک در روستای قمصر

شهردار باقرشهر از فوت ۴ کارگر در حوضچه فاضلاب انبار دپو ضایعات پلاستیک در روستای قمصر به علت خفگی ناشی از تولید گاز توسط فضولات خبر داد.

فوت ۴ کارگر در حوضچه فاضلاب ضایعات پلاستیک در روستای قمصر
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر، با اشاره به فاجعه در حوضچه فاضلاب ضایعات پلاستیک اظهار داشت: در پی تماس شهروندان در ساعت 18.40 روز گذشته با آتش‌نشانی باقرشهر نیروهای ایستگاه‌های شهید عبدالمحمد و شهیدان سفلایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم مشخص می‌شود علت حادثه به گفته کارگران حاضر در محل گیرکردن پمپ موجود در حوضچه فاضلاب بوده که نفر اول وارد حوضچه شده و به علت بیرون نیامدن نفرات بعدی یکی بعد از دیگری وارد حوضچه می‌شوند و این حادثه تلخ رقم می‌خورد.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: این حادثه در حوضچه فاضلاب انبار دپو ضایعات پلاستیک در روستای قمصر انتهای خیابان سادات رخ داده است و فوتی‌ها که از اتباع کشور افغانستان هستند برای نجات و کمک به همدیگر یکی بعد از دیگری وارد حوضچه فضلاب شده و به علت تولید گاز توسط فضولات و عدم آگاهی از این موضوع دچار خفگی شده‌اند.

قضاتلو در پایان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بعد از حضور در محل نسبت به خارج کردن اجساد اقدام کردند و تنها مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند و اجساد 4 فوتی هم تحویل کلانتری شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان