//
کدخبر: ۳۶۱۸۳۵ //

باران‌های رگباری تا چند روز ادامه دارد؟

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه باران های رگباری روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هم ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود روز چهارشنبه جوی آرام در اغلب نقاط کشور داشته باشیم.

باران‌های رگباری تا چند روز ادامه دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور در روزهای آینده و ادامه فعالیت سامانه موسمی مانسون اظهار کرد: فردا در بخش‌هایی از استان های فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک داریم.

وی افزود : فردا در برخی نقاط اردبیل، گیلان، همدان، مازندران، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان های خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه ۱۱ مرداد در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، شمال و شرق خوزستان، برخی نقاط بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و ارتفاعات استان البرز ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک داریم و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم است.

وی گفت: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک ادامه دارد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری گاهی بارش پراکنده و فردا شب نیز قسمتی ابری با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۵ و ۲۶ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۱۷ درجه بالای صفر و اردبیل و کمینه دمای ۱۶ درجه بالای صفر خنک ترین مراکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان