//
کدخبر: ۳۶۱۰۸۴ //

ضربات مرگبار چاقو پسر ناخلف به گردن پدرش/ دستگیری قاتل قبل از خودکشی

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از اینکه فرزند ناخلف پدر خود را به قتل رساند و متواری شد ، ماموران پلیس شهرستان پردیس در کمتر از نیم ساعت قاتل فراری را دستگیر کردند.

ضربات مرگبار چاقو پسر ناخلف به گردن پدرش/ دستگیری قاتل قبل از خودکشی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ بهزاد عبدیان روز سه شنبه در توضیح این خبر اظهار داشت:در پی اختلافات خانوادگی، فردی ۵۷ ساله ازسوی پسرش مورد حمله قرار گرفته و به قتل رسید.

وی افزود: با اعلام مرکز پیام در خصوص آنکه فردی با ظاهری خون آلود در حوالی تونل سلام فاز ۱۱ پردیس قصد انداختن خود به زیر خودروها وخودکشی را دارد بلافاصله واحد گشتی از ماموران  انتظامی شهرستان به محل اعزام  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد جوان  ۲۸ساله پدر خودرا به قتل رسانده و قصد خودکشی دارد که بلافاصله به محل حادثه که داخل کانکسی بوده  اعزام که با جنازه خون آلود شخصی حدودا ۵۷ساله روبرو  شدند که بر اثر جراحت از ناحیه گردن به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

عبدیان با اشاره به علت این حادثه،گفت: درگیری در محل کار متوفی که داخل کانکسی بوده بین متوفی با پسرش به وقوع پیوسته که در نهایت فرزند با چاقویی که در دستش بوده چند ضربه به مقتول وارد که در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شداز شهروندان خواست، در برابر اتفاقات روزمره خویشتن داری، صبر و حوصله را پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: اصلی ترین راه‌های مقابله با خشم مقابله با افکاری است که امواج خشم را تحریک و تقویت می‌کند و آرام شدن جسمانی از قبیل دور شدن از محیط و افرادی که موجب مشاجره و خشم شده‌اند یا از طریق پرت کردن حواس؛ چرخه فرآیند افکار خصومت‌آمیز را متوقف و حالت روحی را به سرعت تغییر می دهد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان