//
کدخبر: ۳۵۹۶۰۶ //

نقص فنی در پرواز مشهد - رشت

شرکت هواپیمایی کیش از مسافران پرواز مشهد- رشت که به دلیل نقص فنی در هواپیمای ایرباس این شرکت مجبور به بازگشت به فرودگاه مشهد شدند عذرخواهی کرد.

نقص فنی در پرواز مشهد - رشت
به گزارش فرتاک نیوز،

روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش در اطلاعیه‌ای آورده است: به اطلاع می‌رساند که این پرواز ظهر روز، ۲۴ تیر در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه پس از تکمیل فرآیند سوار شدن مسافران به هواپیما، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد را به مقصد فرودگاه سردار جنگل رشت ترک کرد.

این اطلاعیه می‌افراید: پس از بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه مشهد، خلبان متوجه افزایش دما می‌شود که در راستای پروتکل‌های سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت کیش ایر با توجه حداکثری به حفظ ایمنی پرواز به‌منظور انجام بررسی‌های اطمینان بخش با توجه به امکانات بیشتر فرودگاه مشهد نسبت به فرودگاه رشت، پس از اطلاع رسانی و ارائه توضیحات به مسافران، به‌صورت کاملا ایمن و نرمال به فرودگاه مشهد بازگشته و به زمین می‌نشیند.

بر اساس اعلام این شرکت هواپیمایی، پس از فرود هواپیما جهت آسایش بیشتر، مسافران به ترمینال منتقل و در زمان ارزیابی فنی هواپیما مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

با طولانی شدن روند بررسی‌ها نیز مسافران به هتل منتقل شده و شب گذشته را در مشهد مقدس مهمان هواپیمایی کیش ایر بودند، تا سحرگاه شنبه هواپیمای جایگزین آنان را به مقصد رشت برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان