//
کدخبر: ۳۵۹۳۴۳ //

دادستانی به پرونده واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده اراک رسیدگی کرد

پرونده واژگونی اتوبوس در محور بروجرد - اراک که دو کشته و 57 مصدوم داشت با ورود دادستانی وارد مرحله تازه‌ای از رسیدگی شد.

 دادستانی به پرونده واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده اراک رسیدگی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین خسروی، دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت درباره جزئیات این پرونده گفت: پس از تماس یک خانم با یکی از تعاونی‌های مسافربری شهرستان کوهدشت مبنی بر اعزام کاروان محلی به مشهد مقدس، تعاونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در اختیار این کاروان قرار داد. اتوبوس با 59 مسافر از شهرستان رومشکان به مشهد مقدس در حرکت بوده که در محور بروجرد- اراک واژگون شد و مالک اتوبوس و یکی از مسافران جان باختند و 57 نفر از جمله راننده اتوبوس مصدوم شدند.

پس از حادثه دادستانی شهرستان کوهدشت بلافاصله به موضوع ورود و مدیر تعاونی را احضار کرد تا پاسخگو باشد چرا برای اتوبوس صورت وضعیت صادر نکرده‌اند؟ و راننده اتوبوس نیز در صورت ترخیص از بیمارستان برای پاسخگویی احضار خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه ظرفیت اتوبوس 44 نفر بوده ولی 59 مسافر در اتوبوس بوده است، بیان کرد: پرونده در دادستانی کوهدشت در مرحله تحقیقات است و به‌دلیل عدم رعایت مقررات از طرف تعاونی شماره 8 کوهدشت هرکدام از عاملان حادثه که قصور و تقصیری داشته‌اند تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و برای آنها در دادسرای کوهدشت پرونده تشکیل شده است. این حادثه ساعت 01:47 دقیقه بامداد چهاردهم تیر امسال به‌دلیل نقص فنی در سیستم ترمز رخ داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان