//
کدخبر: ۳۵۹۲۶۶ //

مرد کلاهبردار ۶۰ میلیارد زمین در رامسر فروخت!

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبرداران 60 میلیاردی با ترفند فروش زمین هایی با قیمت مناسب در نقاط خوش آب و هوای شهرستان رامسر خبر داد.

مرد کلاهبردار 60 میلیارد زمین در رامسر فروخت!
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایتی فردی مبنی بر کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی با فروش 2 هزار و 50 مترمربع زمین بدون سند و مدرک در شهرستان رامسر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و پس از انجام تحقیقات علمی و اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس در یک عملیات غافلگیرانه، 2 متهم این پرونده دستگیر شدند.

متهمانی که اقدام به انجام معامله و فروش املاک مردم می کردند

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متهمان پس از تحقیقات فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مدارک و مستندات، لب به اعتراف گشودند، اضافه کرد: متهمان با شناسایی زمین هایی با قیمت مناسب در نقاط خوش آب و هوا و با جذب و هدایت مشتریان به آن نقاط و با بکار گیری شگرد خاص و تطمیع مشتریان مبنی بر اینکه قیمت زمین ظرف 6 ماه آینده چندین برابر خواهد شد، اقدام به انجام معامله و فروش املاک مردم می کردند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست دقت و هوشیاری لازم در برابر افراد کلاهبردار را داشته باشند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس110 اعلام دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان