//
کدخبر: ۳۵۸۸۳۴ //

دستگیری دزد خانه های اعیانی تهران

سارق منزل در شمال تهران دستگیر شد.

دستگیری دزد خانه های اعیانی تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

 رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک  سارق  منزل و ۲ مالخر اموال مسروقه که ۷۰ میلیارد ریال از منزل شهروندی در شمال تهران  سرقت  و مالخری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید دالوند گفت: پانزدهم اردیبهشت ماه وقوع یک فقره سرقت از منزلی در شمال تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بدین ترتیب پرونده با دستور قضائی به پلیس آگاهی ارجاع و موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارق با تخریب پنجره آپارتمان وارد منزل مالباخته شده بود و ۷۰ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده بود، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارق منزل و مخفیگاه وی شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و با کشف تعدادی از اموال به سرقت رفته اظهارکرد که سایر اموال را به ۲ مالخر فروخته است.

سرهنگ دالوند با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان