//
کدخبر: ۳۵۷۹۲۲ //
مراقب باشید

دیپ وب؛ تاریک ترین دنیایی که از آن چیزی نمی دانید

شاید ترسناک به نظر برسد؛ اما کل فضایی که از آن به عنوان اینترنت استفاده میکنید، تنها 4 درصد از کل اینترنت دنیا را تشکیل می دهد. در واقع شما فقط 4 درصد از کل اینترنت دنیا را در اختیار دارید.

دیپ وب؛ تاریک ترین دنیایی که از آن چیزی نمی دانید
به گزارش فرتاک نیوز،

جمعیت 4 درصدی عامه ی اینترنت

زمانی که شما از اینترنت استفاده می کنید، مانند: استفاده از شبکه های اجتماعی، چت کردن، دانلود موزیک و فیلم، بازی های آنلاین، شرکت در کلاس آنلاین، وب گردی،استفاده از انواع برنامه های متصل به اینترنت مانند یوتیوب و هر استفاده دیگری که تا بحال از آن داشته اید، تنها موفق به فتح 4 درصد از فضای کل اینترنت شده اید؛ با اینکه هنوز بسیاری از فضاهای این 4 درصد نیز برای شما ناشناخته می باشد.

با این حال این فضای 4 درصدی کاملا امن بوده و تنها تهدیدات ممکن بدافزار ها و خطرات مربوط به استخراج رمز ارزهای مجازی است.

مخاطبین دیپ وب

در صورتی که از کاربران حرفه ای اینترنت باشید باید متوجه شده باشید که در بسیاری از موقعیت ها این فضایی که در اختیار دارید برای شما کاربرد ندارد و به بن بست می رسید. افرادی که مخاطب این مقاله می باشند هکرهای حرفه ای، تجار بزرگ، خبرنگاران، اقتصاد دانان، سیاستمداران دولت و در درجه تاریک تر جنایتکاران و قاچاقچیان و همینطور گروه های مافیایی می باشند.

جمعیت 96 درصدی وب پنهان

شاید برای شما پیش آمده باشد که بارها در فیلم ها، فضاهای عجیب و متفاوتی را در ارتباط با اینترنت دیده باشید؛ یا اینکه برای شما سوال باشد که سیاستمداران دولت چگونه در فضای اینترنت فعالیت می کنند که اطلاعات آن ها محفوظ و غیر قابل دسترسی می ماند؟ دیپ وب فضای 96 درصدی اینترنت است که به این سوالات پاسخ میدهد؛ فضایی که سایه های تاریک در ناشناخته ترین حالت ممکن کل دنیا را چه از منظر اقتصادی و چه سیاسی هدایت و مدیریت می کنند.

نگاهی تاریک تر به دیپ وب

عمیق ترین نقطه در جهنم دیپ وب با عنوان دارک وب شناخته می شود. یادتان باشد که شما هیچ موقع نمیتوانید به راحتی و بی گدار وارد فضای دیپ وب بشوید. چرا که با این کار با جان خود بازی کرده اید. حتی اگر بتوانید از موانع و سد های دیپ وب بگذرید، هکرهای قدرتمند و جنایتکاران فعال در دارک وب اجازه عبور و فرار شما را در صورت ورود به این فضا نخواهند داد و هر کجای دنیا که باشید به راحتی شما را پیدا خواهند کرد.

کاربران اصلی دارک وب

دارک وب قسمت تاریک تر فضای دیپ وب می باشد که کاربران خاص خود را دارد و به ندرت پیش می آید که به چنگ قانون گرفتار شوند.

فعالیت کاربران در دارک وب شامل موارد زیر می باشد:

  • قتل های زنجیره ای
  • شکنجه 
  • انتشار فیلم های شکنجه به صورت ضبط شده 
  • انتشار فیلم شکنجه، تجاوز و قتل افراد به صورت زنده برای کاربرانی که بابت آن هزینه پرداخت میکنند- حتی در این بخش جایی وجود دارد که کاربران دیگر میتوانند کامنت بگذارند که شکنجه گر چه شکنجه هایی روی قربانی پیاده کند-
  • قاچاق اسلحه،مواد مخدر، اعضای بدن و انسان
  • قاچاق دخترانی که به عروسک های جنسی تحت عنوان لولیتا تبدیل شده اند. 
  • افرادی که در ازای گرفتن پول به هر دلیلی از جمله نیاز برای خانواده خود و یا مازوخیسم از حد گذشته خود را برای شکنجه شدن در اختیار جنایتکاران قرار میدهند.

عواقب ورود به دیپ وب

باید گفت که عواقب ورود به دیپ وب بسیار بیشتر از شاهد قتل بودن است. طبق گزارشات دریافت شده از افرادی که به این فضا وارد شده اند، وقت و بی وقت کاربران این فضا به حریم شخصی آن ها وارد شده و با اینکه خیلی اوقات آن ها در منزلشان بوده اند تصاویر و فیلم های زنده خود را در صفحه تلویزیون، لپ تاپ و گوشی موبایل خود مشاهده کرده اند و کاربران دیپ وب از آن ها در ازای پخش نکردن این فیلم ها تقاضای پول کرده اند.

به همین دلیل افرادی که به ناچار با این فضا سر و کار دارند دوربین و میکروفون دستگاه های دیجیتال خود را همیشه میپوشانند تا کمی از این تهدیدات دور باشند.

کلام آخر

دیپ وب فضایی نیست که بخواهید برای گذراندن کارهای روزانه و عادی خود از آن استفاده کنید. برای انجام کارهای عادی همین فضای 4 درصدی که در اختیار دارید کافی است. این مقاله صرفا جهت معرفی و بالا بردن اطلاعات شما نوشته شده است. پس هیچ موقع سعی نکنید به فضایی وارد شوید که ممکن است از آن زنده بیرون نیایید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان