//
کدخبر: ۳۵۷۳۱۱ //

آتش‌سوزی مرگبار در مجیدیه شمالی+جزئیات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در جریان آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در مجیدیه شمالی خبر داد.

آتش‌سوزی مرگبار در مجیدیه شمالی+جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال ملکی از حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در مجیدیه شمالی با یک کشته و دو مصدوم خبر داد و گفت: ساعت ۲۰:۱۱ امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی، خیابان محمودی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: چهار ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی و گروه نجات و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در شش بلوک و جمعاً ۱۲۰ واحد بود که چندین ورودی داشت و در پارکینگ آن چند دستگاه خودرو وجود داشت که دو مورد از خودروها دچار آتش‌سوزی شده بودند.

ملکی عنوان کرد: با توجه به اینکه سقف کاذب در بالا سر خودروها قرار داشت دود و حرارت بسیار زیادی در پارکینگ و طبقات فوقانی در بالاترین سطح انباشته شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اذعان کرد: زمانی که نیروها به محل حادثه رسیدند تا بالاترین طبقه دود بسیار زیادی انباشته شد و بیش از ۱۰۰ نفر در این مجتمع گرفتار و محبوس بودند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب به چندین گروه تقسیم شدند و هم از طریق نردبان هیدرولیکی و هم نفوذ به ساختمان هم‌زمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفتند و با توجه به حجم زیاد دود و حرارت عملیات جستجو را آغاز کردند.

ملکی با اشاره به خارج کردن بیش از ۷۰ نفر توسط آتش‌نشانان از این مجتمع گفت: سه نفر با وضعیت بسیار وخیم خارج شدند و به سطح پشت بام منتقل شدند که به تأیید عوامل اورژانس یک نفر از این افراد که آقایی در حدود ۶۵ سال بود جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اطفا حریف و تخلیه دود گفت: نیروها مشغول ایمن‌سازی کامل و در حال جستجو هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان