//
کدخبر: ۳۵۷۰۸۵ //
در قصرشیرین اتفاق افتاد؛

تیرانداز شرور دستگیر شد / حمله به ماموران با سلاح سرد!

فرمانده انتظامی قصرشیرین از دستگیری یک شرور با سابقه متعدد تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

 تیرانداز شرور دستگیر شد / حمله به ماموران با سلاح سرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "محمد محمدی" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد تیراندازی در شهرستان قصرشیرین و خصوصا محله چهارقاپی کرده و منجر به مصدومیت و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی قصرشیرین تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری این متهم متواری آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند که وی در منزل یکی از آشنایان خود مخفی شده است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: ماموران در ادامه و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی ضمن محاصره منزل با رعایت حقوق شهروندی همسایه ها، توانستند در عملیاتی ضربتی متهم که با سلاح سرد به سمت آن ها حمله ور شده بود را دستگیر کنند.

راهی زندان شدن شرور

فرمانده انتظامی قصرشیرین با اشاره به کشف 2 تیغه سلاح سرد از شرور دستگیر شده، افزود: این فرد پس از معرفی به دستگاه قضائی راهی زندان شد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود 370 محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک 5 ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان