//
کدخبر: ۳۵۴۱۷۱ //

قتل شوهر بعد از دعوای بی‌اهمیت / زن جوان قصد ترساندن داشت که منجر به مرگ شد!

بحث ساده ی زن و شوهر به یکباره با حرفی که مرد به شکل نه چندان جدی زد، تبدیل به یک درگیری کاملا جدی شد و پایان تلخی را رقم زد که به هیچ وجه قابل جبران نبود.

قتل شوهر بعد از دعوای بی‌اهمیت / زن جوان قصد ترساندن داشت که منجر به مرگ شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ماجرای درگیری خونین یک زوج آمریکایی نظرها را به خود جلب کرد. طبق گزارشات "شانل لوئیس" 35 ساله با همسرش "کریستوفر لوئیس" حین خوردن غذا باهم دچار اختلاف نظر شدند.

اختلاف نظری که خیلی زود تبدیل به یک مشاجره ی جدی و به پایانی تلخ ختم شد، بحثی که اصلا مشخص نیست برسر بد بودن غذا یا اظهار نظر یا انتقادی در مورد آن صورت گرفته است.

آنگونه که خانم " شانل لوئیس " در اعترافات خود گفته است، بحث آنها سر غذا بوده اما به اصل ماجرا و جزئیات دعوایشان اشاره نکرده است. این درگیری لفظی بین آنها بالا گرفته و کم کم جدی میشود تا اینکه مرد بینوا به دلیل عصبانیت به همسر خود می گوید که قصد دارد او را طلاق داده و برای همیشه از شرش خلاص شود.

این را گفته و از خانه بیرون می رود، در همین لحظه " شانل " با نهایت عصبانیت به دنبال شوهرش رفته و قصد تلافی حرف او را دارد که با دیدن موتور چهارچرخ پارک شده گوشه ی حیاط تصمیم دیوانه واری میگیرد.

" شانل " که فقط قصد ترساندن همسرش را داشت، موتور را روشن کرده و با سرعت از پشت سر به او نزدیک شد. همسرش با دیدن این صحنه وحشت کرد و تعادلش بهم خورده روی زمین افتاد، و همین روی زمین افتادن باعث برخورد او با موتور و مرگش شد.

"شانل" در اداره ی پلیس بارها ابراز پشیمانی کرد و توضیح داد که هدفش ترساندن همسرش بود نه قتل او، اما پشیمانی هیچ سودی نداشت و این اقدام نابجا پایان تلخی را رقم زد که به هیچ شکل قابل جبران نبود.

این زن که در حال حاضر منتظر رسیدگی به پرونده ی خود است میگوید:همسرم میدانست که دوست ندارم مرا طلاق بدهد و صحبت دراین مورد همیشه من را به شدت عصبانی میکرد ولی برای آنکه مرا بیشتر ناراحت کند این حرف را به زبان آورد و باعث شد من کنترل خودم را از دست بدهم و دچار چنین اشتباهی شوم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان