//
کدخبر: ۳۵۳۹۴۲ //

پسر نوجوان مرگ تلخ مرد ۵۰ ساله را رقم زد+ عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد شدید ۲ موتورسیکلت با یکدیگر در خیابان سجاد شمالی حادثه آفرید.

پسر نوجوان مرگ تلخ مرد 50 ساله را رقم زد+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی همه خانی از برخورد شدید بین دو موتورسیکلت در محدوده خیابان سجاد شمالی خیابان رشیدی جهان در ساعت 19 و 10 دقیقه شب گذشته بدلیل تغییر مسیر ناگهانی راکب موتورسیکلت ۱۶ ساله و فوت راکب ۵۰ ساله دیگر در اثر برخورد با درخت خبر داد.

پلیس راهور فاتب، در خصوص این خبر عنوان کرد: در ساعت ۱۹:۱۰ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف فوتی بین دو دستگاه موتورسیکلت در مسیر خیابان سجاد شمالی خیابان رشیدی جهان به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت: راکب غیرمجاز ۱۶ ساله یکدستگاه موتورسیکلت هندا که فاقد گواهینامه نیز بوده است به علت تغییر مسیر ناگهانی باعث انحراف از مسیر یک دستگاه موتورسیکلت که درمسیر مجاز و صحیح خود در حال حرکت بوده می‌شود.

وی افزود: پس از این انحراف راکب موتورسیکلت پارس با درخت به شدت برخورد کرد و راکب ۵۰ ساله آن در محل حادثه فوت می‌نماید.

حضور پلیس در محل حادثه

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: تیم کارشناسی منطقه ۱۷ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ همه خانی از خانواده‌ها خواست: به هیچ عنوان و با اصرار نوجوانان خود تا رسیدن به سن قانونی جهت اخذ گواهینامه مجاز و تا احراز توانمندی و مهارت لازم از قرار دادن وسیله نقلیه و مخصوصا موتورسیکلت به آن‌ها جدا خودداری نمایند و همچنین رانندگان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها قبل از هرگونه تصمیم در رانندگی ابتدا با زدن راهنما و یا دادن علامت دیگر رانندگان را از قصد خود آگاه نموده و آنگاه اقدام به دور زدن و هرگونه اقدام مجاز دیگر برحسب تابلو‌های هشداردهنده و اخطاری نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان