//
کدخبر: ۳۵۳۲۰۷ //

عملیات ۱۴۰ آتش‌نشان در آتش‌سوزی گسترده چند کارگاه در شرق تهران/ حادثه خسارات‌ مالی فراوان برجای گذاشت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حضور حدود ۱۴۰ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی گسترده در چند کارگاه در شرق تهران خبر داد و گفت: این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.

عملیات ۱۴۰ آتش‌نشان در آتش‌سوزی گسترده چند کارگاه در شرق تهران/ حادثه خسارات‌ مالی فراوان برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده چندین باب کارگاه در شرق تهران اظهار کرد: ساعت 16:19 امروز (پنج‌شنبه پنجم خرداد) یک‌مورد آتش‌سوزی گسترده در تهرانپارس، خیابان جشنواره به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 6 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه 15 دستگاه تانکر هم از سازمان آتش‌نشانی و هم سه منطقه شهرداری همراه با خودروی حامل کف شیمیایی، بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: محل حادثه چندین باب کارگاه، مرکز صنعتی و کارخانه بود که سه تا چهار کارگاه و کارخانه مذکور مسقف بوده و حدود دو هزار متر وسعت و کاربری تزریق پلاستیک، رنگ‌سازی، رنگ‌رزی و پارچه داشتند.

وی با اشاره به شعله‌وری کامل کارگاه‌ها و رؤیت دود حاصل از آن از مناطق دوردست، بیان کرد: آتش‌نشانان به سرعت با حضور در محل حادثه عملیات آبرسانی و تزریق کف را از چندین جهت آغاز کرده و از طریق نردبان هیدرولیکی نیز این عملیات ادامه پیدا کرد.

ملکی با بیان اینکه با عملیات به موقع و اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب آتش‌نشانان، به سرعت آن حجم سرکش آتش و دود غلیظ تحت کنترل درآمد، متذکر شد: بر اثر شدت آتش‌سوزی، سقف‌ها و حتی دیوارهای کارگاه و کارخانه‌های مذکور تخریب شده بود که روند عملیاتی را طبیعتاً با مشکلاتی مواجه می‌کند اما علیرغم شرایط مذکور عملیات آتش‌نشانان انجام شد و موفق شدند شعله‌های آتش را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: اکنون خطر گسترش آتش و سرایت به اطراف وجود ندارد و تا به این لحظه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشته اما به گفته فرماندهان حاضر در محل این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشته است.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن عملیات و زبان‌بَر بودن لکه‌گیری محل حادثه، گفت: در این عملیات حدود 130 تا 140 آتش‌نشان حضور داشتند و اکنون مشغول عملیات هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۲۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان