//
کدخبر: ۳۵۱۹۱۴ //

قتل خونین بخاطر ۲۰۰ هزار تومان؛جریان چه بود؟

نزاع دو جوان بر سر اختلاف 200 هزار تومانی با قتل به پایان رسید.


قتل خونین  بخاطر 200 هزار تومان؛جریان چه  بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این حادثه هولناک، عصر شنبه گذشته در منطقه قاسم آباد مشهد هنگامی رخ داد که فردی به نام مهران- الف با جوان 24 ساله ای درون فضای سبز محله به مشاجره پرداختند. این مشاجره لفظی ناگهان به درگیری انجامید و در یک چشم بر هم زدن به جنایتی هولناک تبدیل شد چرا که مهران طبق شواهد موجود، چاقویی را بیرون کشید و تیغه آن را بر پیکر طاها معیری (جوان 24 ساله) فرود آورد.

لحظاتی بعد با فرار ضارب از صحنه حادثه ، پیکر خون آلود طاها نیز به بیمارستان دکتر شریعتی انتقال یافت اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داد.

در پی وقوع این جنایت وحشتناک ، بررسی های گسترده ای با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی و محل درگیری آغاز شد. تحقیقات میدانی قاضی «محمود عارفی راد» بیانگر آن بود که دو جوان بر سر اختلاف مالی 200 هزار تومانی با یکدیگر درگیر شده اند به همین دلیل رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی با دستورات محرمانه مقام قضایی ادامه یافت. با ردزنی های پلیسی سرنخ هایی از ضارب فراری به دست آمد و تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی به سرپرستی سرهنگ نوریان (افسر پرونده) وارد مرحله جدیدی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان