//
کدخبر: ۳۵۱۰۲۶ //

اعدام قاتل شیطان صفت در سبزوار / زن خائن به حبس محکوم شد

دادستان سبزوار گفت: فردی که 3 سال قبل در یک مجتمع مسکونی مرتکب قتل شده بود، امروز قصاص شد.

اعدام قاتل شیطان صفت در سبزوار / زن خائن به حبس محکوم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفر طیار صابری دادستان عمومی و انقلاب سبزوار در گفت‌وگو اظهار کرد: در آخرین روز پاییز ۱۳۹۷ گزارش یک فقره قتل در توحید شهر به مراجع قضایی اعلام و به دنبال آن با دستور مقام قضایی صحنه قتل توسط بازپرس پرونده، تحقیقات به دقت در خصوص آن آغاز شد.

وی گفت: ظواهر امر به گونه‌ای صحنه سازی شده بود که گویی مقتول در جریان حادثه سرقت توسط سارقین به قتل رسیده است اما بنا بر تحقیقات و با استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد ماجرا چیز دیگری بوده است و فردی پس از برقراری ارتباط نامشروع با همسر مقتول تصمیم به قتل مرد صاحبخانه گرفته بود.

دادستان سبزوار خاطرنشان کرد: پس از بازجویی از همسر مقتول و به‌رغم انکارهای اولیه، در خلال بازجویی‌ها متهمه اقرار کرد که فرد دیگری پس از ورود به منزل از طریق کلیدی که از قبل تهیه شده بود، در فرصتی مناسب اقدام به غافلگیری مقتول کرده و با وارد آوردن ضربات متعدد چاقو، مرد صاحبخانه را به قتل رسانده است.

صابری افزود: به دنبال این اعترافات، قاتل که همدست دیگری نیز داشت دستگیر شده و پرونده برای سیر قانونی خود به مراجع قضایی ارسال  شد در نهایت با صدور آرای متهمان و تایید رای توسط دیوان عالی کشور، قاتل با اعدام توسط چوبه دار، تقاص جرم سنگین و غیرانسانی خود را پرداخت.

وی عنوان کرد: همدست قاتل به اتهام معاونت در قتل به ۱۳ سال و همسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل به ۲۵ سال حبس تعزیری محکوم شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان