//
کدخبر: ۳۵۰۹۷۵ //

عمو یحیی بخشیده شد / دوست سلبریتی‌ها چرا قاتل شد+عکس

عمو یحیی قصاص نمی شود. همین ۴ واژه معنی بخشیدن حیات به یک انسان را دارد. خانواده مقتول با بزرگواری از قصاص قاتل پدرشان گذشت کردند و زخمی از پیکر جامعه پاک شد.

عمو یحیی بخشیده شد / دوست سلبریتی‌ها چرا قاتل شد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 روزگاری قهوهخانه کوچک عمو یحیی در خیابان دربند تهران پاتوق هنرمندان بود و تصویر لبخندش در عکس های یادگاری با هنرمندان در ذهن همه دوستدارانش حک شده بود.

فضای کوچک قهوه خانه با حضور عمویحیی شیرین می شد و هیچ کس فکرش را هم نمی کرد همین عمو یحیی که مهربانی و لبخندش شهره بود، ناگهان دستش به خون یک انسان بیگناه آلوده شود.

آن رفیق گرمابه و گلستان که عمر رفاقت آنها بیش از 35 سال دوام آورده بود و آنچه شوک ماجرا را بیشتر می کرد این بود که محل قتل همان قهوه خانه محبوب بود.

قتل در قهوه خانه عمو یحیی

ماجرای درگیری عمو یحیی و رفیقش به یک اختلاف ملکی بر سر سرقفلی همان قهوه خانه معروف برمی گردد.اواسط سال 98، درگیری بین عمو یحیی و رفیقش بالا گرفت و در آن درگیری دست عمو یحیی به خون رفیقش آلوده شد.

با درخواست اولیای دم، دادگاه حکم قصاص متهم را صادر کرد اما با پادرمیانی افراد سرشناس و برگزاری جلسات صلح و سازش؛ اولیای دم قبول کردند که به شرط دریافت وجه المصالحه با بزرگواری از خون عزیزشان گذشت کنند و با همت نیکوکاران این امر میسر شد.

بالاخره روز گذشته اولیای دم رضایت قطعی خود را به ثبت رساندند و با اعلام بخشش آنها کابوس اعدام برای همیشه در این پرونده تمام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان