//
کدخبر: ۳۵۰۴۳۲ //

آزار و اذیت دختر جوان از سوی پزشک زیبایی/ اوگرفتار تله شیطانی شد !

جراح زیبایی مشهور که دختر ۲۰ ساله را به تله شیطانی انداخته و او را آزار داده بود به زندان ، تبعید و محرومیت از طبابت محکوم شد.

آزار و اذیت دختر جوان از سوی پزشک زیبایی/ اوگرفتار تله شیطانی شد !
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرونده وی به خاطر تزریق چربی فاسد در جراحی زیبایی به دادسرای جرائم پزشکی فرستاد.

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۲۰ ساله به نام الینا آغاز شد .وی که به پلیس آگاهی رفته بود از یک جراح زیبایی مشهور شکایت کرد.

 وی گفت : من جراح ۵۰ ساله ای را که بسیار مشهور است از قبل می شناختم و بارها برای عمل های زیبایی به مطب او  رفته بودم.او آخرین بار به من پیشنهاد داد تا به باسنم چربی تزریق کنم. من قبول کردم وزیر تیغ جراحی رفتم .اما پس از چند روز متوجه شدم مواد فاسد به بدنم تزریق شده و من دچار مشکلات زیادی شدم.

آزار و اذیت دختر جوان از سوی پزشک زیبایی

به همین خاطر چند بار باپزشک جراح  تماس گرفتم. جراح ۵۰ ساله آدرسی در منطقه دیباجی جنوبی به من داد و از من خواست تا به آنجا بروم . من فکر می‌کردم آنجا مطب است. اما وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم او مرا به خانه پسر عمویش که در خارج از کشور به سر می‌برد دعوت کرده است .او در آنجا به من تجاوز کرد. پزشک مشهور میگفت عاشقم شده و می خواهد با من ازدواج کند .من حالا به خاطر تجاوز و تزریق مواد فاسد به بدنم از او شاکی هستم .

با این شکایت تحقیقات در این زمینه آغاز و الینا به پزشکی قانونی معرفی شد. کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند عضلات وی به خاطر تزریق چربی فاسد فلج شده ، اختیار مدفوع ندارد و نیاز به درمان طولانی مدت است.

 با این اظهار نظر پرونده دکتر مشهور به دادسرای جرائم پزشکی فرستاده شد تا به جرم وی  رسیدگی شود.

دکتر مشهور در دادگاه

پرونده وی به اتهام تجاوز به عنف به دادگاه کیفری تهران فرستاده و او در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

 در ابتدای جلسه الینا به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: من از این دکتر شاکی هستم .او مرا فریب داد و به خانه ای در خیابان دیباجی کشاند و با تهدید چاقو آزارم داد.

 وقتی پزشک میانسال روبه روی قضات ایستاد جرمش را انکار کرد.

شلاق برای پزشک زیبایی

 وی گفت :من دختر جوان را به خانه ای در خیابان دیباجی دعوت کردم و او  با میل خودش به آنجا آمد. من با میل او با  الینا رابطه برقرار کردم  و او هیچ مقاومتی نکرد .من اصلاً با چاقو او را تهدید نکرده بودم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده دکتر مشهور را به ۹۹ ضربه شلاق، 2 سال تبعید و 3 سال محرومیت از طبابت کردند.

با دکتر عابدین، جامعه شناس و روانشناس بالینی به گفت و گو نشستیم تا در خصوص ابعاد روانی این پرونده پیچیده صحبت کنیم.

بررسی جوانب موضوع در سطح روانشناسی

دکتر عابدین در ابتدا گفت: باید جوانب این موضوع را در سطح روانشناسی و فردی در تک تک افراد بنگریم. هر فردی الگوهای رفتاری و مردم شناسی در سطح اجتماعی برای هر فردی متفاوت است.

وی افزود: مدتی است که در جامعه ایران، عموم مردم آن چنان در مشکلات غرق شده اند که به بی تفاوتی، کرختی و بی علاقگی اجتماعی رسیده اند.

این دکتر جامعه شناس ادامه داد: ممکن است برخی فکر کنند چون برخی از مردم از سرعت رسیدگی به پرونده های قضائی شان ناامیدند و قوانین ممکن است به نفع مظلوم نباشد، در نتیجه کسی به دنبال شکایت و حق خواهی نرود. به همین خاطر با خیال راحت به جرم خود می پردازند.

دکتر عابدین گفت: شرایط فرهنگی جامعه مردم را بیشتر به سکوت دعوت می کنند تا اینکه آن ها را به سوی حق خواهی ببرد.

او در پایان گفت: البته باید تصمیم این دخترو اعتماد اشتباهش نیز مورد بررسی قرار بگیرد ولی سکوت کردن در هنگام ظلم دیدن به هیچ عنوان، جایز نیست. بهتر است مبنای اصلی ما در شرایط فعلی جامعه در وهله اول بی اعتمادی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان