//
کدخبر: ۳۴۸۸۶۷ //
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد؛

قتل پیرزن ۷۷ ساله در انزلی/ قاتل دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به قتل پیرزن 77 ساله در انزلی، گفت: قاتل که پسر وی بود دستگیر شد.

قتل پیرزن 77 ساله در انزلی/ قاتل دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر مرگ یک پیرزن کهنسال به علت سقوط از بالکن در یک باب منزل مسکونی در شهرستان بندرانزلی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌های فنی و کارشناسی، مشکوک بودن این حادثه برای پلیس محرز شد، افزود: با پیگیری سرنخ‌ها و تحقیقات فنی، پلیس به پسر این زن 77 ساله مظنون و پس از هماهنگی قضائی وی را در شهرستان بندرانزلی دستگیر کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان کرد: متهم 57 ساله پس از اظهارات ضد و نقیض در مواجهه با شواهد و قرائن پلیس به هل دادن مادرش از بالکن خانه به دلیل خستگی از نگهداری وی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد با اشاره به جایگاه والای افراد کهنسال در آموزه‌های دینی و تاکید بر اهمیت توجه به کانون خانواده به ویژه در فرهنگ ایرانی - اسلامی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

گفتنی است پیش از این اعلام شده بود نوه پیرزن به دلیل خستگی و سخت بودن نگهداری از مادر بزرگ وی را از روی بالکن به خیابان پرتاب کرده بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان