//
کدخبر: ۳۴۵۸ //

۲ مسیر در سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب مسدود شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیرهای کاروان کنارک به سمت جاسک استان هرمزگان و دلگان - بزمان از صبح روز جمعه بر اثر آبگرفتگی و سیلاب مسدود شده است.

 2 مسیر در سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب مسدود شد

به گزارش فرتاک نیوز غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر وقوع بارندگی های منجر به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در جنوب سیستان و بلوچستان، تمام نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته شاهد بارش های بسیار خوب در جنوب استان بوده ایم به گونه ای که بر اثر جاری شدن روان آب و سیلاب، مسیر کاروان کنارک به جاسک هرمزگان از ساعت 10 و 30 دقیقه و مسیر دلگان - بزمان نیز از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز مسدود شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون خسارات مالی و جانی ناشی از این بارندگی ها و سیلاب ها گزارش نشده است و تلاش نیروهای امدادی برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: با تقویت جریانات مرطوب جنوبی از روی دریای عمان از شب گذشته در جنوب استان و برخی ارتفاعات مرکزی بارندگی همراه با رعد و برق و تندباد لحظه ای آغاز شده است.

رضا آزادمنش افزود: بارش ها با شدت کمتر و به صورت پراکنده تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان