//
کدخبر: ۳۴۵۲۷۰ //

ماجرای مرگ مشکوک در کجور مازندران

چند روز پیش خبری مبنی بر فوت مردی بر اثر حمله حیوانات وحشی دست به دست چرخید و شواهد اولیه دال بر مرگ فرد بر اثر حمله حیوانات وحشی بوده است.

 ماجرای مرگ مشکوک در کجور مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

  چند  روز پیش خبری مبنی بر فوت مردی بر اثر حمله حیوانات  وحشی دست به دست چرخید و شواهد اولیه دال بر مرگ فرد بر اثر حمله حیوانات وحشی بوده است.

براساس پیگیری‌های انجام شده از محیط زیست مازندران، جسد فردی در داخل روستای کدیر پیدا شده که در ابتدا گفته شده براثر حمله حیوانات وحشی دریده شده ولی در بررسی‌های بیشتر آثار سوختگی روس جسد پیدا شده که این مهم فوت فرد براثر حمله حیوانات وحشی را منتفی کرد.

چندی پیش خبری مبنی بر خورده شدن یک شهروند در کجور توسط گرگ ها، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

از سوی روابط عمومی دادگستری بخش کجور در اطلاعیه‌ای آمده است؛

باتوجه به انتشار تصاویر و خبر کشف پیکر دریده شده توسط حیوانات در فضای مجازی از طریق برخی شهروندان و کانال‌های خبری، به اطلاع می‌رساند، حسب تماس اولیه یکی از شهروندان اهل کدیر بخش کجور در ساعت  ۱۴:۱۰ روز اول فروردین ۱۴۰۱ جسدی  به‌صورت سوخته و دریده شده توسط حیوانات کشف شد که بلافاصله در اولین روز سال جدید  اکیپ بررسی صحنه در محل حادثه حاضر و مشخص شد که به علت ناقص بودن کالبد متوفی، هویت ،جنسیت و علت تامه مرگ قابل تشخیص نیست.

لذا علاوه بر انجام اقدامات اولیه جسد متوفی جهت سیر مراحل قانونی و اخذ نمونه  DNA به پزشکی قانونی استان ارسال شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛  با توجه به وضعیت کالبد مکشوفه و صحنه، به‌صورت تقریبی پیش‌بینی می‌شود که جنسیت جسد مرد بوده و سن تقریبی آن بین ۱۸ تا ۳۲ سال بوده که  تحقیقات تکمیلی نیز  از طریق مراجع قضایی و انتظامی در حال پیگیری است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: جسد این فرد به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شد.

وی گفت: جسد این فرد جهت تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی استان ارجاع شد و در حال بررسی است که پس از بررسی در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان