//
کدخبر: ۳۴۴۹۳۰ //

سوانح رانندگی در بجستان خراسان رضوی۲ کشته و هشت مصدوم داشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در پی وقوع ۲ سانحه رانندگی که چهارشنبه شب در شهرستان بجستان روی داد ۲ نفر کشته و هشت تن مصدوم شدند.

سوانح رانندگی در بجستان خراسان رضوی۲ کشته و هشت مصدوم داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین اسماعیل زاده پنجشنبه از جان باختن ۲ نفر به دنبال تصادف یک دستگاه خودرو سواری تیبا با کامیون در کیلومتر پنج محور بجستان به فردوس خبر داد.

وی با اشاره به اعزام ۲ گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه گفت: هنگام رسیدن پرسنل اورژانس به محل ۲ مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرده بودند و ۲ تن دیگر نیز توسط آمبولانس به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادت دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: همچنین بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری ریو و پراید در کیلومتر ۲۰ محور بردسکن - بجستان ۶ نفر مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس اعزامی از پایگاه های اورژانس بجستان و سردق‌ به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی  با ۱۶ پایگاه اورژانس‌ و یک پایگاه اورژانس‌ هوایی به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان