//
کدخبر: ۳۴۴۷۷۱ //

تصادف زنجیره‌ای در کاشان ۲ فوتی و ۱۱ مصدوم داشت

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تصادف زنجیره‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) خودروهای سورای پژو ۴۰۵ و ۲۰۶، اچ سی کراس و اتوبوس در آزادراه بین ۲ عوارضی قمصر و باغ فین این شهرستان ۲ فوتی و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف زنجیره‌ای در کاشان ۲ فوتی و ۱۱ مصدوم داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین ریاحی روز سه‌شنبه، افزود: ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح امروز با گزارش حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس کاشان، کارشناسان این مرکز با ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک کد هلال احمر در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که بین خودروهای پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، اچ دی کراس و اتوبوس رخ داد ۲ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ در صحنه جان باختند،۱۰ مصدوم حادثه پس از اقدامات درمانی مناسب با شش کد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند و یک نفر به صورت سرپایی درمان شد.

به گفته وی، مصدومان این حادثه هشت مرد بین سن‌های ۲۰ تا ۳۸ سال، یک کودک سه ساله و ۲ زن ۲۵ و ۴۸ساله بودند.

رییس مرکز اورژانس کاشان با بیان اینکه حال ۲ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است، اضافه کرد: علت این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم‌اکنون دارای ۴۸ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس است.

این مرکز هشت پایگاه شهری و ۱۱ پایگاه جاده‌ای در شهرستان کاشان و سه پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده‌ای در شهرستان آران و بیدگل دارد که ۲ مورد از آنها پایگاه آموزشی نیز است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان