//
کدخبر: ۳۴۴۶۱ //

دستگیری هکر اکانت اینستاگرام و جی مِیل در فسا + عکس

رئیس پلیس شهرستان فسا از دستگیری عامل هک اینستاگرام و جی مِیل تلفن همراه یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

دستگیری هکر اکانت اینستاگرام و جی مِیل در فسا + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی شیبانیان رئیس پلیس شهرستان فسا در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر هک صفحه اینستاگرام و جی مِیل وی و کلاهبرداری از این طریق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان فسا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکی در تحقیقات تکمیلی اعلام کرد که با توجه به اینکه همه نکات ایمنی را در استفاده از شبکه های اجتماعی رعایت کرده است اما اطلاعات اینستاگرام و جی مِیل وی از سوی شخصی ناشناس هک شده است.

وی در ادامه بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا منتقل کردند.

شیبانیان اظهار کرد: متهم در بازجویی ماموران منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود ناچار لب به اعتراف گشوده و گفت: با هک کردن اطلاعات شخصی، پس از فریب شاکی به منظور تبلیغات صفحه اینستاگرام، از طریق یکی از نمایندگی های شرکت ایرانسل به اطلاعات محرمانه ایشان دسترسی پیدا کرده و اطلاعات وی را دریافت کردم.

رئیس پلیس شهرستان فسا تصریح کرد: متهم تا کنون با این شیوه صد و چهل و سه میلیون ریال به منظور تبلیغات صفحات اینستاگرام شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی از شهروندان خواست تا تحت هیچ شرایطی به فضای مجازی اعتماد نکرده و کوچکترین اطلاعاتی را در این فضا ها در اختیار دیگران قرار ندهند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان