//
کدخبر: ۳۴۳۷۷ //

جنون سرعت سرباز جوان را در یک قدمی مرگ قرار داد

جنون سرعت سرباز جوان را در منطقه ای یک راهی طرقبه شاندیز هنگامه انجام خدمت مقدس سربازی در یک قدمی مرگ قرارداد.

به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی حاجی پور جوان ۲۰ ساله و اهل مازندران است پدرش برای گذران زندگی از شهر و دیار خود دور شده و به تهران رفته تا لقمه نان حلال سر سفره خانواده اش بگذارد.

 

جوان رعنا و خوش قامت چندی قبل لباس مقدس سربازی به تن کرد تا به کشورش خدمت کند. مهدی که اخلاق و معرفت بین دوستان و رفقای هم خدمتی خود زبانزد است پس از طی یک دوره آموزشی برای ادامه خدمت به استان خراسان رضوی منتقل شد. و در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز قرار گرفت.

 

یکی از مأموریت‌های پلیس در جاده طرقبه به مشهد پیشگیری از وقوع سرقت خودروها است که مالکان آن به مراکز تجاری این منطقه ییلاقی مراجعه می‌کنند.

 

این شهروندان با توجه به کمبود پارکینگ، و سیله نقلیه خود را در کنار جاده پارک کرده و این مسئله زمینه سوء استفاده را برای سارقان خیابانی فراهم می‌کند که دست به سرقت بزنند.

 

شب هجدهم خرداد ماه مهدی و چند نیروی کادر و سرباز برای تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از سرقت ها در مقابل این مراکز تجاری استقرار یافتند. ساعت نزدیک ۲ بامداد بود که ناگهان خودروی سواری پراید با سرعت زیاد و خطرناک به مقابل یکی از این مراکز تجاری رسید.

 

رانندگی جوان این خودرو سواری نتوانست و سیله نقلیه را کنترل کند و به ناچار از سمت راست جاده سبقت گرفت و به شدت با مهدی که کنار جاده ایستاده و مشغول انجام وظیفه بود برخورد کرد.

 

سرباز نیروی انتظامی در این حادثه آسیب زیادی دید و بلافاصله توسط تیم اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافت و به حالت کما رفت و در بخش مراقبت‌های ویژه این مرکز درمانی بستری شد.

 

سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز نیز با حسی پدرانه همراهی سرباز تلاش خود را در بیمارستان تا زمان رسیدن خانواده او برعهده گرفت.

 

 دوستان و همرزمان مهدی حاجی پور در این شبهای قدر برای سلامتی و بهبودی او دست به دعا برداشته اند و متوسل به آقای غریبان حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و آقا علی ابن ابیطالب شده اند. این حادثه که پسر جوان یک خانواده را در یک قدمی مرگ قرار داده ناشی از بی احترامی به قانون و سرعت زیاد در رانندگی است.

 اما آن روی سکه این حادثه تلخ نیز راننده جوان خودروی سواری ست که با وقوع این تصادف برای خودش دلهره و اضطراب و گرفتاری ایجاد کرده.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان