//
کدخبر: ۳۴۳۷۱۵ //

طوفان شن در کرمان، انسداد جاده و تصادف مرگبار

در حالی خبر تصادف منجر به یک کشته و پنج مصدوم در جاده انار- یزد طی روز جمعه اعلام شد که متولیان گفته بودند این محور به علت طوفان شن مسدود است.

طوفان شن در کرمان، انسداد جاده و تصادف مرگبار
به گزارش فرتاک نیوز،

ظهر امروز اعلام شد که جاده به علت کاهش شعاع دید به زیر ۱۰ متر مسدود شده است. این جاده البته ساعت ۱۸ امروز باز شد.

در عین حال رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از برخورد دو تریلی و یک خودرو سواری در محور انار به یزد همزمان با طوفان شن خبرداد و اعلام کرد که این حادثه سبب تصادف چند خودرو و فوت مردی ۴۰ ساله شد.

دکتر محمدرضا حسینی زینلی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دید افقی در حوالی مهریز یزد و انار کاهش یافته بود و در این محور تصادف بین دو خودرو تریلی و یک سواری ۴۰۵ رخ داد.

به گفته وی  از پایگاه های پایگاه امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) در شهرستان انار زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر حسینی زینلی بیان کرد: در این حادثه سرنشین سواری فوت کرد و پنج مصدوم هم با این آمبولانس ها به بیمارستان ولیعصر(عج) انار اعزام شدند.

اما این تصادف در حالی بود که گفته شد محور مسدود است، به همین علت خبرنگار ایرنا پیگیر موضوع شد و مسئولان پلیس ضمن تشریح موضوع ساعت تصادف را ۱۰:۴۵ امروز اعلام و تاکید کردند که پیش از حادثه مسیر را مسدود کرده بودند.

فرمانده پلیس راه کرمان به یزد (انار) در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: صبح امروز ساعت ۹ ورودی و خروجی استان کرمان در محور یزد به کرمان‌ را مسدود کردیم‌ تا حادثه‌ای رخ ندهد.

سرگرد وحید پورموسی اظهار داشت: ورودی مسیر در محل قلعه‌ شمش و خروجی هم در محل اوّل شهرستان  انار به میزان‌ ۳۲ کیلومتر مسدود شد.

وی بیان‌ کرد: در این‌ مسیر ۳۲ کیلومتری تعداد زیادی خودرو به علت طوفان در شانه های جاده  توقف داشتند که کمی بعد از آرام‌ شدن جو تعدادی خودرو به حرکت درآمدند امّا دومرتبه‌ طوفان شروع شده و رانندگان خودروها بسختی جلو خود را می دیدند.

سرگرد پورموسی ادامه داد: در ساعت ۱۰:۴۵ راننده تریلی جلو خود را ندیده و با ترمز کردن‌ موجب شد پژو ۴۰۵  به عقب آن‌ برخورد کند، همچنین‌ کامیون‌ دیگر هم در این‌ حادثه بر اثر کاهش دید به پژو برخورد کرده و سرنشین‌ خودرو سواری جان‌ خود را از دست داد.

شهرستان انار در شمال کرمان واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان